kayhan.ir

کد خبر: ۲۹۵۶۷۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶

اعلام آمادگی یمن برای اعزام هزاران جنگجو  به کمک حزب‌الله

 

نایب‌رئیس سازمان رسانه‌ای انصارالله می‌گوید یمن آماده است برای کمک به حزب‌الله لبنان، هزاران نیروی آموزش‌دیده اعزام کند، خبری که صهیونیست‌ها را به شدت نگران کرده است.
«نصرالدین عامر» نایب‌رئیس سازمان رسانه‌ای انصارالله یمن است. او شامگاه دوشنبه و در مصاحبه با پایگاه خبری «شهاب» گفت موشکی که یمن روز یکشنبه به تل‌آویو شلیک کرد، در پاسخ به حمله رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده نبود و همچنین پرتاب پهپاد «یافا» به سمت اراضی اشغالی در همین حد باقی نخواهد ماند. این مقام انصارالله اضافه کرد نیروهای مسلح یمن به‌صورت پیوسته به عملیات‌های خود تا زمان توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوار غزه ادامه خواهند داد چرا که «هدف ما توسعه ظرفیت‌ها برای زدن تمام اهداف در سراسر فلسطین اشغالی است و ما با سرعت بالا در تلاش هستیم.» 
«نصرالدین عامر» وقتی به موضوع تهدیدات اخیر رژیم صهیونیستی درباره حمله بزرگ به لبنان رسید این طور موضع گرفت: «ما به توانمندی برادران‌مان در حزب‌الله برای حمله‌ای کمرشکن به دشمن صهیونیستی اطمینان داریم و در هرگونه تقابل در کنار آنها خواهیم بود... ما آماده‌ هستیم در صورت نیاز [حزب‌الله]، صدهاهزار نیروی آموزش‌دیده اعزام کنیم. همان‌طور که از برادران‌مان در مقاومت فلسطین حمایت می‌کنیم، از آنها حمایت خواهیم کرد. چون موضع ما مبتنی بر اصول ایمانی ماست.» پیش از این نیز اعلام شده بود، نیروهای یمنی برای کمک به مقاومت، و ضربه زدن به رژیم صهیونیستی به سوریه رفته‌اند. این خبر البته تکذیب شد.